Hanımlar 26 günlük anneyim bilmediğim için soruyorum göğüs çatlaklarım ve yaralar çok şükür geçti memeyi tutması emmesi yeni düzene girdi ama şuan ilk emmeye başladığında çok ağrıyor ve sızlıyor emdikçe azalıyor ve normal zamanlarda da göğüslerimde hep bi sızı ve ağrı var bu neden oluyo mastit vs olmaktan korkuyorum