Adesbade Herkese merhaba. Kış için konserve hazırlayacağım. Ancak bir iki yazı okuduğumda, konservelerin soğuk olarak havası alınıp kavanozlanması gerekliymiş. Klasik anne yöntemiyle mi yapıyorsunuz? Yoksa yukarıdaki gibi mi? Kafam karıştı
Gonul_celen Adesbade evde o olay mümkün değildir sıcak olduğu için vakum yaoıuor mesela ben çorba yapıyorum sıcak küçük kavanoza koyuyorum ters çeviriyorum vakumlamış oluyor
Gonul_celen Adesbade evde o olay mümkün değildir sıcak olduğu için vakum yaoıuor mesela ben çorba yapıyorum sıcak küçük kavanoza koyuyorum ters çeviriyorum vakumlamış oluyor