Zeys Serpil51 Dentaforum da Alaattin Keykubat var kardeşim diş tellerini ona taktırdı tedavisi bitti gayet memnun kaldı..kızım 2 yaşında kapanışında alt çene önce gözüküyor kalıcı dişleri çıkmadan müdahale edemiyorlar da ben de ona bi götürücem..