Alyabebekkk Merhaba bu mamayı hazırlarken 120 cc su koyup mama koyunca 140a çıkıyor yani 120 mi yemiş oluyor 140 mı bilen var mı
hilalhsnygt Alyabebekkk Bu yaptığınız doğru bi sorun yok, mamayı çalkalamayın bir cag kaşığıyla yavasca köpürcük yaptirmadan karıştırın o köpürcükler bebeğe gaz
neslicanben Alyabebekkk evet canım 120 içmiş oluyor. Biberonla çalkalayınca köpük oluşuyor o yüzden de ölçü yukarıda gözüküyor
M-alininannesi Alyabebekkk 130 la 140 arası içmiş oluyor mantıken su içerisine katı kıvamda mama koyuyoruz, ml artıyor. Kahve yaparken fincanla ölcer su koyarız sonra kahveyi koyarız ve mutlaka cezvede azda olsa fincana göre artar dimi ?
hilalhsnygt Alyabebekkk bence mamayı koyduğumuzda ne kadar artıyorsa o kadar içmiş oluyor sonucta mamayla karışınca otomatikman 130 140 oluyo , bence 130 140 içmiş oluyor
Atlassude 90 cc içiyor oğlum mamayı hazırlarken suyu bi tık az koyuyorum mamayı da koyunca 90 dan fazla oluyor 90 a tamamlıyorum bu şekilde
M-alininannesi Atlassude bağırsak florasını bozarsınız mamanın atkasında anlatım biçimiyle yapılması gerekli diye biliyorum.