Berra0804 ooo tamam simdi anladim…
Neyse ya saglik olsun diyelim…
Tecrube oluyor böyle böyle😅
Benim kizomda da dudak bagi var, ozel hastaneler kesiyor hemen…
Ben de cok acil olmadigindan, devlete randevu aldim, doktor tipta boyle bi mudahale yok dedi, cok sasirdim, ama cocuk doktorumyz yonlendirfi diye israr ettigim halde😆
Ne kadar israr etmissem artik, boyle dolanirsan kesecek birini bulursun dedi😅
Emmesinde biraz siminti var ama, dikkat ediuorum artik🤗
Cok gecmisler olsun size de🥰