Ruya88 nimerixler bizde ateş yapmamıştı ama bexsero yapmıştı gece boyunca uyumamıştım üstünü olabildiğince ince tutun ılık bezle anlını eklem yerlerini elerini filan silin sürekli hatta ılık duşta aldırabilirsiniz 2 gün sürdü bizim ateş sonra geçti 38 çok yüksek değil korkmayın ama kontrol edin sürekli inşallah bir an önce geçer