Arkadaşlar ikinci gebeliğim felaket sinir gerginlik var kızımda zorluyor istemsizce sesim yükseliyor tahammülüm yok hiçbirşeye ilk gebeliğim çok sakin geçti kızımda bebekken sakindi şimdi korkuyorum ikinci agresif birşey olcak diye sizce etkilimi bu durum