esleminannesi2 Kızlar kızımın neu 14 çıkmış burda bir bayan post açmış tesadüfen gördüm bende kızımın sonucuna baktım az önce kasım da test vermiştik bu ne neden olur biliyor musunuz
Banu- esleminannesi2 Laboratuvarların değer aralıkları Farklı olabiliyor. Aralık değeri de yazar baktınız mı? Kaçma kaç arasında gösteriyor? Ve kan verdiğinize göre doktor görüşü almışsındır diye düşünüyorum.
Snowglobe esleminannesi2 kan tahlili yapıldığı sıralar hasta olmuş muydu. Bağışıklık sistemi düşük hasta olduysa donuç o yüzden böyle çıkmış olabilir
esleminannesi2 Snowglobe hatırladığım kadarıyla hasta değildi ama baya oldu kasım ayında tahlil vermişiz
Deletedmom3544 Snowglobe benim kızım hastaydı tiroid çok az düşüktü dedi acildeki ama biz kendi Dr gösterdik sıkıntı yok dedi ondan mı oldu acaba ilk defa böyle bir şey dendi bizede
esleminannesi2 Banu- hiç hatırlayamadım baya oldu kasım ayıydı rutin kan tahlili yaptırmıştık doktorda hiçbir şey söylemedi tesadüfen baktım az öncr