birmelekannesiiio Kızlar bidahaki ay tatile gidicez Allah nasip ederse ve 14 aylık bebeğim olduğu için otel tercih ettik bu otele giden var mı memnun kaldınız mı ve çocuklu tatil zor oluyor mu 🤦🏻♀️😂
Bendenizsirine birmelekannesiiio o hotelin içine girmedim ama disardan gördüm havuzları falan büyük ama denize uzak 😀 deniz için Anadolu tondan geçişler var bana göre değil sahsen
Bendenizsirine birmelekannesiiio Hayir bak resim attım hotel anayolun üzerinde alttan geçiş yapmışlar sahildede agua parka falan hersey var kandırmaca kisaca
Ebrarduruannesi İki yıl önce gitmiştik denize sıfır değil otoyoldan karsıya geçiyorsun köprüden.biz cocuklar yokken gitmiştik küçük cocukla nasıl olur bilemedim