Sefaserpil Ne kadar koymam gerek üzerinde 2 tatlı kaşığı diyor bı yemek kaşığı yetiyor o zaman dimi çok mu
Sefaserpil Egem06 doğru diyorsunuz bir su bardagina bende bir tatlı kaşığı koyu çok çok dolu koymuyorsunuz dimi birde sadece süt nesguik tozu dimi günde kaç kez süt içiyor birde faydası oldu mu bende ilk kez bugün baslicm
Egem06 Sefaserpil ben açıkçası hiçbirsey yemediğinde kurtarıcı olarak nesguik ve süt veriyorum silme koyuyorum tepeleme de fazla maksat tatlandırsın hem de bol şekere gerek yok daha bünyeleri çok zayıf
Sefaserpil Egem06 doğru diyosunuz bizimki de yemiyot bişey çok zayıf doyursun bari diyorum gece uyumadan mi veriyorsunuz