Merhabalar oğlum 1 yaşına giriyor ve birden bire yemek yemeyi bıraktı. Hem klasik hem blw gidiyorduk. 2 aydır anneanne evine geldik burada biraz blendera alıştı ama yinede köfte falan çiğneyerek yiyordu. 1 haftadır ne kendi yiyor ne bizim yedirmemize izin veriyor. Birazda zorladık, ağladı. Şimdi çok pişmanım. Fakat iki gündür midesine anne sütü ve su dışında zeytin tanesi kadar bile yemek girmedi. Abartmak için söylemiyorum, gerçekten yemek yemeyi bıraktı. Noldu anlamış değilim çok üzülüyorum. Değerlerinde falan bir sıkıntı yok, doktorada götürdüm. Yeni gelen dişte yok. Düzelir mi şimdi komple blw ye döndüm. Biz vermeye çalışınca ağlıyor.