Gunesbestee Oğlum 1 aylık uzamış sarılığa bağlı mamaya başladım. Ama inan emzirme üzerine mama vermeme rağmen gece uyumadığı oluyo 😄 Açlığından değildir keyfi yerindedir. O da kendi gece gündüz kavramını oturtmaya çalışıyor, uyanık kalıcağı zamanı belirlemeye çalışıyordur. Mamaya hiiiç başlama derim. Ben mecbur kalmasam eve sokmayı düşünmüyordum bide emzirmekten daha zor geliyo onu hazırlayıp vermek valla 🤷🏻♀️😊