Ne yaptıysam toparlayamadım.
Halsizlik yok
İştahsızlık yok, ateş yok, kusması yok.. salgın diyorlar ama, öyle olsa halszliği, ağrısı vs olur
Nasıl toparlayacağımı bilmiyorum
İrmikli yumurta
Elma
Muz
Çok az yağlı pilav, bulgur, makarna, kek vs veriyprum ama yok düzelmedi hala
Fikri olan, çözüm bulan var mı aranızda
Devam ederse hastaneye götürmek zorunda kalacağım