Arkadaşlar bebeği 1,5 2 yaş olup taneli yemeyen öğürüp kusan var mı her ögün sonu başı kusma yani öğürdüğü için kusuyor nasıl alışacak başta blendır falan kullanmadım hiç kullanmadım yani ama baştan beri kabul etmiyor beni hiç emmedi devam sütü içmiyor biberonla zayıf bir bebek beslenme her türlüsü sıkıntı