Herkese selam. Oğlum 3 aylıkken kalça ultrasonuna girdik ve sağ kalçasında alfa değeri 57 beta değeri 44 çıktı. Kalça çıkığı yok ama gelişmwdigi için çıkık riski varmış Palvik bandaj kullanmaya başladık 1 ay sonra tekrar kontrolümüz var. Bu şekilde olan bebisler varsa nelere dikkat ettiniz? Ne zaman geçti? Sizin değerleriniz nasıldı? Sürecin uzamasından korkuyorum sıcaklarda oğlum baya zorlanıyor tam da hareketlendigi zamanda 🥺