Arkadaşlar ben hamile kalmadan önce 55 kiloydum doğuma 64 kilo ile girdim. doğumdan hemen sonra 58 kg kaldım.Çok şükür aşırı bol sütüm oldu ve bebeğim emdikçe ben hızla kilo kaybettim şuan bebeğim 20 aylık ve ben 49 kg oldum artık zayıflamakta istemiyorum ve kendimide çok halsiz, güçsüz hissediyorum çünkü protein, kalsiyum ne varsa gidiyor bu zamana kadar dayandım ama artık güç kalmadı. Bebeğimde yemek yemiyor günde 1 öğün anca yiyor hep emmek istiyor. Bu yüzden artık yeterli oldugunu düşünüyorum zaten 4 ay var 2 yaşa. Hem onun yemek yemesi açısından hem benim kendimi toparlamam açısndan kesmek istiyorum. Çevremde aniden kesen çok kişi var ama ben nasıl yapayım bilemedim çok ağlayacak geceleri memeyle uyuyor nasıl uyuyacak hiç bilmiyorum. Sizler nasıl yaptınız tavsiyeleriniz nelerdir ?