Normal ilk doğum 2. Kez dikildim iç ve dış dikislerim patladı çünkü dikislerimin hemen kaynamasın için hangi krem kullanmalıyım korkuyorum artık 2. Kez olmak 1. Den daha zordu 4. Günüm hala geçmedi acısı lütfen bildiğiniz dikis yerini hemen kaynattıracak bir krem biliyorsanız söyleyin tecrubelerinize ihtiyacım var