2cocukannesi__ İyi bilen varmi ? 38.2 de sezeryan doğum yaptım 22 ekimde doğdu bu 40. Haftada itibaren hesaplaniyormus yani 11 gün erken alındı 40 tam anlamıyla doldurmadı ben şimdi 22 Ekim mi yoksa 2 Kasım dan mı hesap etmem lazım