mirayilkayy benim oğlumda şu an 10 aylık canim 5 aylıkken olmuştu bronşit hırıltısı çok olduğu için bize direkt yatış verdiler hava antibiyotik serumla 5 günde atlattı çok şükür
Hastaneden çıkınca da düzenli olarak hergün şırıngayla burnunu temizledim terlemedim hiç o şekilde
Ondan sonra da olmadı çok şükür
Geçmiş olsun🌸