Minnakkbebekk Kızım 11 ay 2 günlük gel gel alkış yapabiliyor ama anne baba mama gibi şeyler söylemiyor babıldama yok.ama sürekli konuşuyor anlamsız şeyler söylüyor Normal Mİ doktora götürmeli miyim?
kitapkurdubebeninanasi Minnakkbebekk doktor için erken olabilir ama bol bol konusun göz hizasina gelerek sürekli söylemesini istediginiz kelimeleri tekrar edin oyunlar oynarken sürekli konusun kelime kartlarini okuyun bol bol kitap okuyun. Eger ekran tv tlfn izletiyorsaniz izletmeyin eminim faydasi olacaktir
Melike148 Bnce doktor için çok erken daha bn oğlum da bi yaşına girecek dede dıyor arada baba dıyo ağzında laf var ama ne konuştuğu belli değil
rua_da_senhora_das_verdades Bende normal olduğunu düşünüyorum. Zaten bebekler öğrenirler sonra duraksama dönemine girerler sonra birden daha fazla kelimeyle konuşmaya devam ederler..Bir süre gözlemleyin derim.