5 ay önce doğum yaptım. Sanki karnımda Bi organ yerinden çıkmış da kendi halinde duruyo gibi Bi his var. Yatarken sağ sola dönerken içimde bişey de o tarafa doğru kayıyor gibi. Tam midemin oralarda. Ve doğumdan sonra 2 3 haftada bir hep şiddetli karın ağrısı mide bulantısı ile acile gidiyorum, enfeksiyon çıkıo, antibiyotik kullanıyorum 1 2 hafta düzelio sonra yine aynı. Karnım her zaman ağrıo. Midemin oralarda Bişey var. Taş oturmuş sanki oraya. Korse giyiyorum daha beter ağrıyo. Artık korse de giymiyorum. Dışarı çıkarken hep giyerdim. Artık giyer giymez öyle Bi ağrıyo ki karnım anlatamam. Dün gece yine fena oldum. Ağrı kesici vs içtim biraz iyyim. Enfeksiyon hastalıklarına randevu aldım gitcem. Bide dahiliyeye mi alsam ki.?
Bi türlü iyileşemiyorum. Hep hastayım. Bıktım artık. Ben kolay kolay hasta olan biri değildim. Niye böyle oluyo bilmiyorum.
Var mı benim gibi olan anneler 😭?