Kızlar bir yerde okudum merak ettim size de sormak istiyorum. Kızım 3 ay 7 günlük sadece aptamil mama ile besleniyor ama gece çok sık uyanıyor mama yemek için. İcerisine 1 tane bebe bisküvisi katınca tok tutuyormus. Bilen duyan deneyen oldu mu yapmalı mıyım bilemedim