11 gün sonra kızımın doğum günü ama birsey yapsam mi yapmasam mi bilemedim… Yapsam daha bilmez anlamaz diye düşünüyorum sonra hatıra anı kalsın istiyorum ne bileyim ikilemde kaldım bide bulunduğum yerde doğum günü süsleri vs yok sade falan nasıl yapabilirim yada sizler yaptınız mı anneler fikir verir misiniz