Kızlar oglum 11 aylık emeklemıyor ama oturdugu yerde yer değiştiriyor sorum şu.. 11 aylık ama ayaklarına basmıyor Kanatlarından tuttugumda ayaklarını topluyor ve ağlıyor çökmek istiyor yere hemencik böyle bişey yaşıyan oldumu? (Bi kac kez bastı ama 3-4 saniyelıktı ) Normalmi Yoksa kesinlikle bi doktora gitmeliym? Çok üzülüyorum valla😔 (3-4. Ayında basıodu ) veya kucagımda bıraktıgmda karnımada basıyor ama yere basmak istemıyor 😔