Gamze_Doruk Kizlar havalar baya ısınmaya başladı biz 17 günlük hala body üstüne takım giydiriyoruz üstüne de battaniye çok ince olmicak şekilde siz kısa kollu sortlara kaç günlükken gectiniz
Milena11 Gamze_Doruk 29 temmuz doğumlu oğlum 1 aylık olmadan öyle zıbınla gezdiremedim dolaşımları bizim gibi değil kısa kollu tulumlar ince müslin tulumlar giydirdim ama üstünü örtmedim hiç terlemedi de üşümedi de.
Feyzosumunannesi Gamze_Doruk 28 gunluk bebegım 1 haftadır gündüzleri üzerine kısa kollu altına normal ınce pijama corap gydırıyorum ama aksam olunca ınce uzun kollu takımlarından gydırıyorum doktorumuz sizin gydıgınızden 1 tane fazlasını gydırın cok gydırmeyın dedı ve uzerıne müslin örtüyorum baddanıye sıcak olur