artcigelin Pimpirikliannecik doktorun toparlar Demiş içine sinmiyorsa başka bir doktora daha gosterebilirsin en azından için rahat eder böyle kendini yersin devamlı
Pimpirikliannecik artcigelin evet haklısınız başka bir doktora daha gitmem gerek ama bazıları çok acımasız oluyor galiba bazı şeylerden korkuyorum mesela hemşire küçük kalmış vs dedi içime dert oldu doktor da öyle bir şey söylerse birde onu dert edinirim
Smyygl mervedmr merhaba argiviti ne kadar süre kullandınız, kullanırken ara verdiniz mi? Kaç Şişe bitirdiniz?