Pimpirikliannecik Herkese merhaba bebeğim 39. haftada 47 olarak doğdu doğum boyu da kısaydı ama topraklar diye çok takmadım en son 8 aylıkken ölçüldü 65 cm çıktı hemşire biraz kısa dedi içine kurt düştü. Doktorumuz zamanla toparlayacağını söylüyor fakat annelik işte tedirgin oluyorum şuan 9 aylık henüz ölçüm yapılmadı fakat bakıyorum 6 aylık bebeklerle neredeyse aynı boyutta kıyaslama değil sakın yanlış anlaşılmasın ama üzülüyorum işte. Benimle aynı sorunu yaşayanlar var mı ne gibi şeyler yaptınız veya önerileriniz varsa her şeye açığım. Ayrıca ek gıdasına dikkat ediyorum. Çinko açısından zengin şeylerle besliyorum ama hala minnak benim oğlum lütfen yapabileceğim bir şeyler varsa yardımcı olun 🤔
damla- Pimpirikliannecik sizin ve eşinizin boyu kaç? Doktorumuz bize çocuğun anne baba boy ortalamasında olacağını söylemişti. Tabi yeterli gıda ve sporla desteklenebilir
Prenseslerimm_3 Pimpirikliannecik bizde 46 cm olarak doğduk 3 aylık olacağız bakalım ölçümde ne kadar geleceğiz en son 2 aylıkken 53 cm idik
DemetF Pimpirikliannecik erkek mi bebeginiz cocuklar zaten ergenlikte bi anda boy atiyor birde aile genetegi de onemli
Pimpirikliannecik artcigelin ben bunu kafama takmışım demekki yani sizin için önemli değilse benim için de önemli olmayacak diye bir şey yok ben tavsiye vs istiyorum yanıtınız gerçekten çok saçma
DemetF Pimpirikliannecik takmayin erkekler kadinlara gore daha cok boy atiyorlar ole uzun bir cocuk olmayabilir ama normalin alti olmayacaktir
artcigelin Pimpirikliannecik demek istediğim o değil takmış olabilirsin ama kısa olmuş olsun ne olcak diyorum benim de bebeğim kısa bende taktım başta neden .ama bunu taktigim sürece bebeğime de bana da stres olduğunu fark ettim çok şükür sağlığı yerinde onu demek istiyorum canını sıkma diye takmıyorum sende takma demedim ki
Tubasahra Baskalarinin bebeklerine bakip kiyas yapmayin boy genetiktir ailede anne baba uzun olsa bile babaane,dayı,hala ,amca,teyze veya dede kisadir ona ceker.
Pimpirikliannecik Tubasahra Kıyaslamıyorum eşimin babası abisi kısa onlara çekmiş olabilir tabi ki ama benim yapabileceğim bir şey takviye var mı onu merak ediyorum
Pimpirikliannecik DemetF inşallah ortalamanın altında kalmaz isteğim zaten selvi gibi boyu olsun değil ortalama olsun sağlıklı olsun 🙏
rua_da_senhora_das_verdades Içinde kalsiyum olan gıdalar verebilirsiniz vakti geldiğinde. Yeşilliklerde oluyor susam tahin vb şeylerde oluyor. Peynir özellikle kaşar gibi katı peynirlerde daha fazla kalsiyum oluyor. Badem vb. Ilerde de sporla ilgilenirse uzayacaktır diye düşünüyorum çünkü sizin ve eşinizin boyu uzun 😊 eğer alt sınırda kalırsa boyu araştırılması gerekir diye de biliyorum.🌼 Siz yinede aklınıza takılıyorsa dr unuzdan fıkır edinebilirsiniz.
Pimpirikliannecik rua_da_senhora_das_verdades evet boy kısalığı başka sorunlara da işaret ederibiliyor ondan korkuyorum başka sorunlar olmasın diye. Gayet sağlıklı şekilde beslemeye çalışıyorum umarım yaşına doğru ortalamayı yakalar🙏 Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ☺️
Littlebird Pimpirikliannecik benim kızım da 47 cm doğdu. Boy kilo kartını bulursam 8-9 aylık boylarını da yazarım. Şu an 20 aylık 82 cm 18 ay kıyafetlerini hala giyiyor. Evet normalin altında ama ben hiç sorun olarak görmedim. Yer mantarı diye seviyorlardı kızımı. Yazın bebeklerin boyları daha hızlı uzuyor. Bunun için takviyeler var ama ben hiç kullanmadım
Pimpirikliannecik Littlebird benim bebeğim erkek aslında biraz o yüzden tedirginin kızlara kısa boy yakışıyor sorun olmuyor ama erkekte boy önemli çok uzun olsun gibi bir isteğim yok sadece kısa kalmasın istiyorum. Takviyeleri sordum ama doktorum daha küçük dedi pek önemsemedi
Batigun Pimpirikliannecik ruseym kullanın boy ve kilo artirdigi kanıtlanmış bir besin ayrica bol kalsiyum merak etmeyin bir anda bot atar şaşırıp kalırsınız siz de suan siz destekleyin
Pimpirikliannecik Batigun ruşeym her gün kullanıyorum ayrıca yoğurt peynir sürekli veriyorum beslenmesine dikkat ediyorum
Esdoel Pimpirikliannecik doğum boyuna göre bence şuan iyi zaten yaşına kadar boyu yerine kilosu fazla olur sonra kilo alımı durur boy atar. Oğlum 1 yaşına kadar hızlı kilo aldı boyu yavaş üzüyordu 1 yaşından sonra gram dahi almadı boyu üzüyor 2 yaşında hala kilosu ayni
Klp Pimpirikliannecik kendinizi cok kasmayin benim oglum minyatur bir bebekti 1 yasindaki hali diger bebeklerin 6 7 aylik bebek haliydi 3 yasindan sonra hem boy atti hem kilo aldi boylu poslu oldu simdi herkes ne oldu buna diyor tanimayan yasini soruyor soyleyince daha buyuk gozukuyor diyolar bende cok takmistim ama doktorum sagligi yerinde demisti sıkıntı edecek birsry yok deyince b3nde kafaya takmadım
Banu- Pimpirikliannecik Gayet normal bence size şöyle söyleyim. Daha bebeğiniz 9 aylık. Şimdiden 65 ve üzeriymiş. 1 yaş kontrolünde kızımın doktoru Doğum boyunun 25cm fazlasını 1 yaşında bekleriz dedi. Sisin bebeğiniz 47 doymuş şimdiden 20 cm tamamlamış daha da 3 ayı var 1 yaşa😉
Pimpirikliannecik Banu- evet bende o şekilde biliyorum ama boy uzaması çok yavaşlayınca tedirgin oldum