Acele etmenize hiç gerek yok zaten ömürleri boyunca yemek yiyicekler 5. Ay erken, bebişlerin bağırsakları 6. Ayda bile tam oluşmuyor o yüzden “ek” gıda alıyorlar tadımlık yani oda artık mide büyüdüğü için süt ile doyamayacaklarından vermenizi tavsiye etmem. Benim annemde beni 5 aylıkken ek gıda ile tanıştırmış bir sorunum var mı yok çok şükür fakat artık daha iyi biliyoruz araştırıyoruz herşeyi 🙏 yürüteç içinde çok erken kalça çıkığına sebep olabilirsiniz Allah korusun kucağınızda ya da bebeyatmazda minik destekli oturtmaya kaslarını güçlendirmeye başlayabilirsiniz ninniler masallar ile geçiştirin bu ayı 🙏