anneyimben25 Kızlar beyaz gürültü denilen şeyleri dinleterekmi uyutuyorsunuz yoksa kendi pış pış sesinizlemi merak ettim bizimki ses açınca uyuyor direk
Uraskpln anneyimben25 ben bir ara beyaz gürültü denedim ama sonrası için alışkanlık olabileceğini düşünüp hiç alıştırmadan bıraktık. Şimdi eee eee yada şşşşş karışık şekilde uyuyoruz 😂
Mrvsmt2502 anneyimben25 bebekler kendilerini ilk 3 ay hâlâ anne karnınd sandıkları için beyaz gürültü işe yarıyor ben beyaz gürültüyle uyutuyorum alışacaksa kendi pış pış sesimize de alışır bu sefer biz yoruluyoruz. Ama uyuyunca kapatıyorum ayrıca kademeli olarak kısıyorum sesi. Birde bebekler alışkanlıkları seviyor artık o sesi açınca uyuyacağını anlıyor sararken kafasını yana çevirip emziğini istiyor
Duygu2020 Deletedmom_28 ben kapısına bile dayandim meğerse onunda iki tane küçük çocuğu varmis ondan sonra birşey diyemedim ama televizyon sesini full açıyorlar anne baba bile ses yapıyor yani düşün ne haldeyim
Deletedmom_28 Duygu2020 bizimkinin de 2 çocugu var çocukların yaptğı sesi geçtim kendisi onlardan daha beter bir şey sürekli bağırarak konuşuyor sürekli evlerinde kavga illallah geldi artık
anneyimben25 Mrvsmt2502 ayyynen öyle bende sizin gibi düşünüyorum uyuyunca kademeli kısıp sonra kapatıyorum iyice dalınca 3aydan sonra bırakırız belki 🤷🏻♀️
Tatlisim29 Beyaz gürültü degilde kolik bebegi olan biri albüm yapmış bebekler icin sakinlestirici bir müzik onu dinleyince hemen uyuyor bebeğiniz ağlamasın part 3 adı
Denizanasi92 anneyimben25 ben happymomın paylaştığı bi müzik var YouTube da onu açıyorum rutin oluşturmuş olmak için (ne işe yarayacak bilmiyorum 😛) seslere duyarsız oluyor yoksa taaa mutfakta bardak sesi gelince sıçrıyor odadan 😄
Haffuse Tum gece hatta beyaz hurultu acik yatiyoruz, babasinin hotlama sesini bastirmasi icin, 4 aylik, insaAllah 1 ay sonra oda ayiricam, o zaman artik birakiriz guriltuyu insaAllah…
AselLina1 Bizde anne karnındaki sesle uyuyoruz koca gece ☺️ Sesi çok kısık da ama kapatıldığı an gözlerini açıyo hemen
SeverusSnape anneyimben25 kızım hiç böyle pış pış, süpürge sesi gibi şeylerle uyumazdı. Seksenler dizisinin müziğiyle uyurdu.😁 Geceden sabaha kadar seksenler açıyorduk televizyonda. Aman yarabbi ne günlerdi.
Duygu2020 Deletedmom_28 aynı benim komşum sesleri hep bizim evin içinde nerdeyse sinir krizi geçirecem çocuğumu bırak ben bile rahatsız oluyorum onların gürültüsünden
oglumubeklerken anneyimben25 dandini dandini dastana ninnisini indirdim telefona youtubeden reklam çıkma ihtimaline karşı. Onunla uyuyor dalacak gibi olduğunda kapatıyorum.
Esraaltayyyyy oglumubeklerken Bebek uyutucu diye bir uygulama var reklamsız 19 20 tane ses ve ninni var üstelik zamanlayıcısıda var istediğiniz dakikaya kuruyorsunuz sonra kendi kapanıyor . Bu da işinize yarayabilir bende burdan dandiniyi açıyorum.
Asenam16 anneyimben25 Bn telefon dan açıyorum, pışpış, ninni, dalga, yol sesi. O an hangisiyle sankinleşirse o 🤭 yoksa kızım uyuyana kadar ee eee dersem boğazım patlar.
Mrvsmt2502 anneyimben25 aynen bende öyle düşünüyorum uyku eğitimi vermeyi ama bakalım inşallah başarırız