Sma 1 den 2 numaraya geçtik artık geçtiğimizden beri üç dört gündür bebeğim çok huysuzlandı sonra tabi ek gıdaya da başladım aynı zamanda vucudunda her yerde isilik gibi şeyler çıkmaya bşladı ben verdiklerimdendir heralde diyip ek gıdaya ara verdim bi baktıö geçmiyor sıcaktanda değil hergğn yıkıyorum gece geçmiş oluyo sabaha mamayı verimce tekrsr başlıyo. Artık 2 numara mamadan olduğunu anladım. 4 kutuda 2 numara alınca açmadan geri iade ettik. Benim gibi aynı durumda olan varmı merak ettim