Bebegim_28 https://resimyukle.io/r/RDMMnYO1Tx ben bu tarz çeyrek altınli bileklik düşünüyorum. Ama 3 tane çeyrek altınli bileklik istiyorum yaptıran var mı. Bu siyah kordona ne kadar ücret ödediniz..
UraSsmom Bebegim_28 3 çeyrekli kenarları hep altın oluyo görümcemin var ama o yaptıralı 3 sene olmuş. Ben geçenlerde kolye yaptırdım çeyreğin de vardı kordonunu hediye ettiler buna benziyo
Bebegim_28 Eslemgunarli51 kuyumcu tekliye 100 tl dedi nette daha pahalı, üçlü olunca daha mı pahalı olur acaba dedim
Eslemgunarli51 Bebegim_28 3 çeyrekmiş 2 sini yarım yaptırım birini çegrek olarak bileklik yaptırın büyük daha güzel duruyor
aysenura Bebegim_28 ben yaptırmıştım daha doğrusu çeyreği ben verdim dış kısmını babam yaptirmisti sagolsun ama ne kadara yaptırdı hatırlamıyorum 3 sene olmuştur
Bebegim_28 aysenura bugün yaptırdım canım 3 çeyrekli 🤭dışına 100 tl dediler, eşimin öğrencisi olunca 50 tl aldılar
Deletedmom5455451 Burdab resim yolla ya mıyorum İnternetden yazarsanız çıkıyor normal bilinen çeyrekte daha küçük ağır fiyat olarak da biraz daha pahalı