Kızlar araştırcam detaylida burdan bi sorayım dedim. Büyük kızı kreşe vercem küçük kızım 1 yaşında kreş alıyor ama kaynananma vereyim diyorum devlet bununla ilgili bı çalışması vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bakan kişiye para desteğinde bulunuyordu Var mı yapan varsa başvuru nasıl olacak bu arada bende eski iş yerimden haber bekliyorum ise başlayacağım artık çalışmak durumundayım yani