Kızlar oğlum 27 aylık 4 gündür ona tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum lazımdık aldım önce oturdu sonra korkmaya başladı popişi boşluğa geliyor diye klozet aparatı aldım yine aynı şekilde hiç ne çişini ne 💩 yaptı yanında oturdum bekledim ona kitap okudum şarkı söyledim ama yine yapmadı kalktık tabi iki dk sonra altına yaptı her seferinde öyle oldu daha sonra alaturka tuvalet var evimizde oraya götürdüm Çeşme ile oynadı yaptı 💩 daha sonra öyle devam ettim ama yine aynısı oldu hep altına yaptı ona hiç bir şekilde kızmıyorum korkmasın diye anlatıyorum ama hiç beni dinlemiyor soruyorum kakan geldimi gel birlikte yapalım falan geliyor ama hep su ile oynuyor hiç yapmıyor tuvaletini şimdi biraz ara verdim Eylül ayında tekrar başlayacağım 30 aylık oluyor sizce nasıl bir yol izlemeliyim bırakayım mı devam edeyim mi