gizem161216 bence 1 yaşına kadar mamaya devam etmelisiniz. Doktorlar da 1 yaşına kadar anne sütü yoksa formül mama diyor. Benim oğlum da hiç severek içmezdi, 6aylıkken de gece beslenmesini bıraktı ne kadsr uğraşsam da devam edemedik. Ama gece illa ki uyanıyor bir şey içmek istiyorsa ayran verebilirsiniz, hem rahat uyur.
Yine de bence pes etmeyin, mamaya bir süre daha devam etmeli.