Rainnnn ya insanın elinde değil gerçekten anne olunca yürek eriyor hemen, ben de hastanede sünnet sonrası minicik bebeğe ne yaptık biz diye bir saat ağlamıştım. Çok pişman olmuştum ama birkaç hafta sonra iyi ki diyeceksiniz. Çok çok aşırı böyle su gibi akar şekilde olmadıkça kanamalar normalmiş. Beze yapışmış olabilir, ıkınırken bile olmuş olabilir. Allahın izniyle iyidir inşallah, çok da kafanıza takılırsa sorarsınız doktorunuza💕