ErkekAnnesi internetten alabilirsiniz hatırladığım kadarıyla 50 tl gibi bi şeydi. Philips avent göğüs kalkanı, delikli kapaklarını kullanırsanız göğüs uçlarınız hava alır ve iyileşir. Evet göğüsten akan sütler kapakta birikiyor. Ben birikenleri günlük olarak gece uykusundan önce bebeğime verirdim. 1,5 ay kadar kullandım iyileşince kullanmayı bıraktım.