Artık gerçekten bıktım 8 ay oldu alt göbeğim duruyor bu nasıl gitcek kilolu da değilim zayıfım ve daha da çok göze batıyor. Keşke normal doğum yapabilseydim. Böyle olcağını bilseydim yeminederm normaş doğrurıdım. Kurtulam var mı bı göbekten gerçekten hyattan kendimden soğdım. Ben hamilelikten önce dümdüz karnı olan 1.70 boyunda 60 kilo biriydim şimdi de 64 kiloyum doğuma 67 girmiştm ama bu göbek gitmiyor bıktım