Nevarebeka1 Herkese merhaba bebeğim grip oldu başı ve avuç içleri cok sıcak gece ateşi vardı indi 6 aylık bu arada hiç böyle olmazdı ateşi var gibi sıcak ama ateşi yok vücudu normal bide ayakları da ısınıp soğuyor neden olabilir
asafmomyy Nevarebeka1 bizdede aynısı oldu canım sen calpol ver istersen salgın var zaten ateşi vardır ama aşırı yüksek değildir en azından daha rahat olur
Littlebird Nevarebeka1 diş zamanı böyle ateş yapabiliyor ben de bu yüzden dün doktora götürdüm kızımı (20) aylık biraz boğaz akıntısı varmış ama doktor kan değerlerine bakmak istedi demir düşük olunca kafa böyle sıcak olurmuş terlermiş
Nevarebeka1 asafmomyy verdim zaten rahatlasın da uyusun diye cok yoruldu doktora da gittik ateş yok burnunu temizle dedi
Nevarebeka1 Littlebird kan falan istemedi cevapta vermedi anlamadı herhalde yabancı doktordu cünkü ben başka bieşy sordum o başka bişey söyledi bi daha sordum arada kaynadı diş etinde kabarma vs de yok ki