Kızlar biz 1 haftadir tuvalet egitimindeyiz çiş konusunu hallettik sayılır cisi gelince söylüyor ama cisi de kakayi da ayakta yapiyor mümkün degil oturtamiyorum hadi çişe yeni ogreniyor zamanla alışır dedim ama kaka hic olmuyor ya bezliyken geze geze yapmaya alismis oyle yapiyor bebeklikten bu yana kabizlik derdimiz var o yuzden zorlaniyo yaparken 100 kere otur dedim az önce yok oturmadi sizce nasil yaklasmaliyim nasil ogretmeliyim