Merhaba guzel anneler.. Kızım 28 günlük 1 haftadır gaz sancısı vardı şükür damlalar sayesinde rahatladı.. Fakat 4 gündür her emmesinde fışkırtarak kusuyor cok şaşırıyorum bu bebek böyle nasıl kusuyor dıye doktorumuza götürecegız salı gunu sizede sormak istedim ne yediğini bilmiyor mu ki dıyorum cunkı sürekli meme de kalmak istıyor ve sütüm tazyikli oluyor bazen ondan mı oluyor diyorum yada süt alerjisi filan nasıl oluyor ilk bebegım olunca tecrubesizim