S_x_w ben bahçede ağaca bağladım. Sen artık büyüdün, bu emzikleri ağaçtan gelip kuşlar alacak ve bebeklere götürecek dedim. Ertesi gün topladım ağaçtan. Sabah kalktı baktı yok! Bak almış kuşlar vs vs konuştum. Akşam yatarken mızmızlandı tabi ama emziğin artık evde olmadığını da bildiği için kabullendi. 3 günde unuttu. Bizimki kolay oldu. Umarım siz de kolay geçirirsiniz bu süreci.