Arkadaşlar naptınız kira işlerini? Bizim çakal ev sahibi %25 açıklandığı gün arayıp 1400 olan kirayı 2500 yapcam demiş. Yasal haklarımı filan biliyorum ama biz sözleşmeyi 1 yıllık yapmışız. Abim sözleşme bitimine 15 gün kala ihtar çekip çıkarabilir diyor bilen varsa beni aydınlatır mısınız 🌸