Bebegimveben34 Kizlar merhaba kızım 3 günden 5 aylik olcak hipp in kavonoz kayısı puresini aldik ilk defa denicem ama 1 kutuyu açınca ertesi gün durabiliyomu yada yediren varmi nasıl yapmaliyim
Nln Bebegimveben34 üzerinde yazıyor olması lazım açıldıktan sonra kaç saatte tüketilmesi gerektiği hero baby de 24saat yazıyordu
GUBILIK Bebegimveben34 aslında kendiniz yapsanız ne güzel olur. Hem de katkısız olur ☺️ Sebze ile baslamayacak mısınız? meyve sekerlı ya sebzeleri reddebilir ileride.
Birsu3435 Bebegimveben34 bende bugün sebzeyle başladım yaklaşık 2 haftadır günde 1 çay kaşığı yogur yedirdim ara ara bugünde sebze verdim 3 gün sonra meyve püresini kendim yapıp vericem
Bebegimveben34 GUBILIK haklsiin canm da evimizde değiliz kayinvalideme geldik başka bi il e 15 gün burda kalacaz kizimda 3 gündür kabız geldik geleli bende o nedenle kayısılı aldim hep kaka sini yapar die
GUBILIK Bebegimveben34 yeşil kabak da işe yarar aklınızda olsun. Suda bile haslayabilirsiniz. Catalla ezersiniz. Oh mis. Ben kabız oldugunda hala yesıl kabak veriyorum. Sevgiler 🌸
GUBILIK Birsu3435 catalla ezınce de cook kucuk oluyor. Bırsey olmaz merak etmeyıın. Ben hiç blender kullanmadım.
nurayuzun Bebegimveben34 meyve ile başlamanı önermem tadları guzel olduğu için sebzeleri redder oyüzden önce havuc patates kabak gibi sebzeler ile başla evde haşlayıp püre yap