Korhannim gaz sancısı olabilir. Benim kızım da o zamanlarda öyleydi. Hiç bir gaz damlası doğru dürüst işe yaramadı. Fakat Burda açılan bir başlıkta bol masaj demişlerdi. Ben de bol masaj yaptım, özellikle bisiklet pedalı hareketini, inanılmaz işe yaradı. Çok şükür 3 ay bitmek üzere gaz sorunumuz kalmadı diyebilirim