Kızlar merhaba. Doğumdan sonra ilk defa geçen ay regl olmuştum, oğlum 9 aylık ve emziriyorum hala. 12 gün geçti dün tekrar hafif bir akıntım olmuştu bugün baktım regl olmuşum. Çok da ağrılı oluyor benimkiler maalesef ama bu sefer inanılmaz bir ağrı ayakta duramıyorum. Kuzenime söyledim de o acaba düşük mü dedi ama düşündüm o ihtimal baya baya küçük. Yine de kafama takıldı böyle düzensizlik yaşayan var mı? Normal mi sizce yoksa doktora gitmeli miyim?