Dilekçe verip delillerinizi sunmanız gerekiyor sonra cevap dilekçesi verme hakkı doğuyor eşinizin ona göre sizin de cavaba cevap dilekçesi verme hakkınız var bunların 15 gğn sürekeri var tanıl bildirirseniz tanık ücreti alınır bir de dava açarken harç masraf ödersiniz size durusma günü tebliğ edilir iyi bi avukatla takibi daha kolay olur