Merhabalar bebeğim ek gıdaya ilk başladığımız zaman her ne verirsem yerdi hiçbir şeyi ayırt etmezdi 9 aylık olduğundan beri bı iştahsızlık başladı bazen yiyor bazen yemiyor ama çoğu zaman yemiyor memeye hiç düşkünlüğü yoktu daha yeni bu aralar memeye düşkünlüğü başladı o yüzden mi anlamadım napabilirim