byzberen doktorunuza danışın en doğrusu tabi ama probiyotik kullanmak zorundasınız bebekte. Gaz damlasını çoğu doktor vermiyor bazı bebeklerde gerek kalmıyor. Ancak probiyotik bağırsak florasını düzenleyici yararlı bakteriler içerdiği için muhakkak veriyorlar. Ve tabi bol bol gaz masajı yapın. Youtube dq videolar mevcut inceleyin. Her emzirme öncesi kısa süreli yapmanız varolan gazı çıkardığı için rahat beslenmesini de sağlar. Çünkü gazını çıkaramazsa beslenmesi de azalır sancı ve ağrıdan