Balevlatm 4 kiloya yakinsa direk sezeryana aliyorlar aslinda . Diger bebeklerin kilosunuda bilmiyorum 4 kilodaykende rahat doguruyorsa sıkınti yok bendede suni sanci verelim mi dediler kesinlimle istemedim dedim ki bebegim iyimi yerinde suyu muyu yerindemi , nst de iyimi evet dediler iyi beklerim dedim . Bende 42 inci haftaya girdigimde dogurdum yani