Asyakusunannesi inşallah olmaz ya olsa da hafif geçer bzimki öyle aşırı da zorlamadı bazen sabrım sınandı ama genel olarak iyiydik gezince ilgilenince sakin oluyordu uykuya geçerken ağlıyordu ama uyuyordu öyle aşırı kısa kötü uykuları da olmadı düzeni de bozulmadı şükür. Korkutmayayım yani 😂